Tänään siis tokoilu jatkui möllikokeen muodossa. Hukka ALOssa ja Peto AVOssa.

Hukan suoritus oli kokonaisuudessaan tosi huono, paikkamakuussa nousi istumaan, seuraamisia ei ollut, käveli kyllä perässä mutta blaah. Jäävät liikkeet ihan yhtä kamalia. Hyppy oli tosi hieno (siitä 10) ja luoksetulo (siitä myös 10) vaikka mun mielestä se kävi vähän turhan kaukana mun takana, ja perusasentokin oli vino. No, tyytyväinen olen, se kuitenkin pystyi leikkimään (yleensähän se ei ole oikein innostunut lelusta kun vieraita koiria paikalla) ja treenasin noutoa vähän kokeen jälkeen, siinä häntäkin jo heiluu joten eiköhän sekin sieltä löydy.

 

Peto oli oikein mainio, vaikka kuumuus taisi vähän verottaa innokkuutta.

Paikkamakuu 10

Seuraaminen 9 (vähän oli väljää käännöksissä, ja perusasennoissa tökki nenällä mun kättä...)

Maahanmeno 9,5 (edelleen voisi olla nopeampi)

Luoksetulo 6,5 (lähti aivan julmetun kovaa, jolloin pysähdys meni pitkäksi)

Seisominen 9

Nouto10

Kaukot 7,5 (yksi lisäkäsky, liikkui vähän taakse kun varmistelin taas käsimerkillä istumisia. Kuitenkin mielestäni parempi kuin keskiviikon virallisissa kisoissa)

Hyppy 9 (Pedon häntä osui esteen reunaan, siitä yksi piste pois...)

Kokonaisvaikutus 9

Kokonaispisteet 174. Oikein tyytyväinen olen, täytyy tuota luoksetulon pysäytystä treenata lisää, ja hioa niitä kaukoja (ja oikeastaan kaikkea muutakin). Sunnuntaina sitten taas virallisiin kokeisiin Poriin.